Followers

Saturday, September 24, 2011

Syiling Pusaka - Part 3



Kali ini pula duit syiling satu ringgit yang dikeluarkan pada tahun 1971 dan 1981. Rasanya ianya adalah keluaran untuk ulang tahun Bank Negara. Kalau salah tolong betulkan.


Dalam masa surf internet mencari maklumat berkaitan duit syiling ini, tiba tiba aku terbaca mengenai duit syiling terbelah. Biasanya ianya ada pada duit syiling 50 sen. Serta merta aku teringat aku dahulu pernah ada duit ini tapi dah buat belanja. Adoii bila ingat ingat balik, menyesal pulak rasanya. Kalau tak dah boleh masuk dalam simpanan pusaka dah huhuhu.

Dulu aku ingatkan duit tu cacat chis!!

Syiling Pusaka Part 1

Syiling Pusaka Part 2

1 comment:

Afzainizam said...

hah yang ni aku pernah jumpa mak aku ada simpan.... yang aku tertarik pada jalur tepi duit syiling tu.. Tang gambar parlimen bulan dan bintang tu berlainan dengan duit syiling biasa..

buat pembaca blog kami
firestartingautomobil.blogspot.com
bukandoktorveterinar.blogspot.com
Jom Terjah entry terbaru ??
kesan embun pagi pada kereta

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...