Followers

Wednesday, January 05, 2011

Repair Elisya

Tadi hantar Elisya (nak kenal klik sini) ke bengkel. Ada masalah pada disk break belakang. Bila tarik handbreak tayar jadi jem. Break macam lekat so kenalah masuk bengkel.

Aku dah agak pam break tu masalah. Tahun lepas je dah 3 4 kali aku tukar menatang alah tu. Benda tu kecik je macam saiz enjin kereta tamiya dulu dulu. Bendapun murah je. Tapi bengang jugalah dalam setahun dok nak tukar selalu je.

Pelik gak apesal lah asyik rosak je. Bukannya aku main driff sampai break selalu rosak. Kalau main driff lainlah cerita. Jangankan break, tayarpun comform tukar setiap 6 bulan. Dok lepak bengkel sampai tengahhari. Benda tu bukak tak banyak tapi nak tunggu spart part punyalah lama. Buat aku rasa nak tidow je kat bengkel tuh. Aku lebih suka dok lepak kedai aksesori dari dok bengkel.



Gambau ni memang takde kena mengena. Sorry gambau disk break tu aku dah ambil tapi time nak copy dari sd card tetiba je tangan ni terus pergi delete. Majal je aku rasa hari ni huhuhuhuhu.

4 comments:

Anisa said...

semoga elisya sehat..

alan said...

nisa: dah sihat pun hehe

KNS said...

cantik nye nama kete dia -.-"
haha

alan said...

fxysche: kan kereta bini kedua hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...