Followers

Monday, December 10, 2012

Tips Untuk Mendapat RM20 Ribu Dalam 20 Hari


Mereka hidup papa kedana di kampung halaman tetapi dengan hanya menggunakan pas lawatan sosial, seorang wanita warga asing mampu memberi kemewahan kepada keluarga apabila membawa pulang RM20,000 dalam tempoh hanya 20 hari melacurkan diri di negara ini.

Pendapatan lumayan diraih itu menyebabkan ramai wanita dari China, Thailand, Vietnam, Indonesia, Myanmar, India, Uzbekistan, Bangladesh, Kemboja, Laos, Afrika Selatan, Nigeria, Mongolia dan Maghribi sanggup datang ke negara ini untuk melacur.

Menggunakan pas lawatan sosial yang membolehkan mereka tinggal selama 40 hari di Malaysia, wanita terbabit yang kononnya datang untuk melancong, ligat mencari pelanggan di kawasan tumpuan orang ramai terutama Bukit Bintang di ibu negara.

Dalam sehari, seorang pelacur mampu melayan sekurang-kurangnya 10 pelanggan dengan bayaran antara RM150 hingga RM200 bagi perkhidmatan seks,

Hasilnya, mereka mampu mengumpul kira-kira RM30,000 dalam tempoh 20 hari menjalankan kegiatan haram tersebut tetapi ditolak bayaran sewa tempat tinggal, membeli pakaian dan alat solek, mereka hanya membawa pulang keuntungan bersih RM20,000.

Selepas mengumpul wang, pelacur terbabit akan pulang bercuti selama 10 hari ke kampung halaman iaitu kebiasaannya semasa mereka datang haid dan akan kembali semula ‘bekerja’ ke negara ini.

Ketua Penolong Pengarah Bahagian Kongsi Gelap, Judi dan Maksiat (D7), Ibu Pejabat Polis Bukit Aman, Datuk Abdul Jalil Hassan berkata, kehadiran pelacur asing di negara ini cukup membimbangkan Polis Diraja Malaysia (PDRM) kerana lelaki yang melanggan mereka ada dijangkiti virus HIV/AIDS.

“Bayangkan dalam sehari, pelacur terbabit boleh melakukan hubungan seks dengan 10 pelanggan. Jika dua tahun melakukan pekerjaan itu, sudah pasti mereka dijangkiti virus HIV.

WOW! Jual pantat lebih untung dari jual unta !

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...