Followers

Monday, April 30, 2012

Sah Elisya Buat Perangai


Hari tu aku cakap aircond Elisya cuma rosak pada plug tapi rupanya masalah tu lebih berat (klik sini). Baru dua hari isi gas, aircond dah tak sejuk. Aku pergi semula ke kedai tu check balik apa yang patut.

Kali ni dia hentam pulak coil yang rosak. Aduh mengelepar cari duit nak repair. Coil saja harga dua ratus lebih. Nak taknak kenalah repair juga sebab hari panas. Mana boleh tahan nak balik kerja, jalan jem. Rasa macam duduk dalam oven je kalau takde aircond.


Ini coil baru. Yang lama tu dah bocor. Coil ni jenama APM. Ada jaminan setahun. Kalau bocor juga yang baru ni, aku tak tahulah nak buat camner.


Repair semua masuk gas baru kenalah tiga ratus lebih. Kali ni memang duit aku banyak habis. Termenunglah aku bulan depan menunggu gaji masuk 25 haribulan. Esok baru 1 haribulan. Mana nak cari duit ni waaaaa waaaaaaaaa.

5 comments:

asrul said...

ko duk umah sewa ke dengan mak ayah? kalu duk ngan famili oleh bodek. ahah..

beli benda gini takpa. lagipun untuk keselesaan jugak.

alan said...

aku mmg dok umah sendri..xde makna nak bazir duit dok sewa umah

ayunda maajis said...

kereta dh tua.. sama cm ko gk..sabor jer ler

alan said...

ayunda: ko ler dah tua..aku baru 18

Afzainizam said...

eemmm mmg secara kebetulan lagi aku ada buat pasal aircon punya entry... nasib ko lahhhh....berjangkit jangkit meragam kete ko ni yerr

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Story terbaru blog kami...
diy repair seat kereta berlubang

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...