Followers

Wednesday, May 02, 2012

Ekzos Untuk Elisya


Tadi aku beli ekzos baru. Bukan barupun cuma barang second hand je. Aku beli dari orang pejabat aku. Dia baru pakai dua hari kat kereta Honda dia. Dia jual bukan sebab tak elok tapi bunyi dia terlampau sangat. Lagipun dia pakai takde tabung tengah. Tu pasal bunyi gila gaban.


Ini ekzos trompet. Cuma takde jenama je. Saiz paip 2 inci. Aku dah tukar batang tengah dengan hujung, cuma bahagian extractor je masih standard. Ingat nak pakai extractor seramik. Baru nampak cun sikit tapi dah bertahun tak tertunai impian tu. Maklumlah bukannya murah extractor seramik tu.




Kawan aku beli harga RM300 lebih tapi jual kat aku cuma RM80 ringgit jer. Aku tak tahu lagi bila nak pasang ekzos ni. Kena check balik duit dalam bank sebab nak pasang benda ni bukannya murah. Silap silap kena tambah paip lagi nak sesuaikan dengan Elisya.

1 comment:

Afzainizam said...

ok gak tu kalau ada peluang sambar ajerr tak kira lah murah ke apa ...kalau nak beli baru ekzos stainless steel + tabung tengah mahal wooo sekarang ni belum masuk upah pasang..

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Story terbaru blog kami...
diy repair seat kereta berlubang

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...