Followers

Friday, April 27, 2012

Duit Habis Lagi


Pagi semalam masa nak pergi kerja aku tengok tayar Elisya pancit pulak. Adoii macam macam hal. Dah lah baru repair aircond (rujuk sini), ini tayar pulak pancit. Sudahnya kenalah hantau kedai. Tapi sebelum tu pergi ofis dulu sebab nak punchcard. Kalau tak merahlah jawapnya puncthcard aku.


Kedaipun buka pukul 9 pagi. Hantar kedai, dorang bukak tayar pastu rendam dalam air sebab nak tengok bocor kat mana. Rupa rupanya ada paku. Nasib baiklah tayar sekarang jenis tubeless. Kalau pakai tiub macam dulu memang dah lama meletup.

Setakat paku sebatang, dorang tampal je. Kos hanya RM 5 ringgit. Nasib baik tak teruk kes ni. Kalau kena tukau terus tayau tu, memang mengelupurlah nak bayau. Paling kurang mahu seratus ringgit harga tayar sebiji bergantung pada jenama.

6 comments:

shaFazie said...

sabar jelah ..dugaaan

ayunda maajis said...

5 hengget jer bro

Afzainizam said...

Haiiii baru ajerr aku puji sport rim ko hari tu... aku rasa aku tak leh puji rim ko lahh dahhh sekrang buat hal...

ye lah nasib baik tubeles senang sikit dan murah...

eeemmm baru aku nampak dengan jelas sport rim ko ni... cantik gak tuuu... ni 2 piece punya rim ker.... sebab nampak skrew keliling rim tu...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Story terbaru blog kami...
diy service blower aircond kereta

Alan said...

kak jijah: dugaan......

Alan said...

ayunda: xpelah duit ko banyak

Alan said...

afzainizam: 2 piece celup hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...