Followers

Tuesday, December 06, 2011

Gadis Melayu Ketagih Seks Negro

Wajahnya cantik bersih, mempunyai iras pelakon popular tempatan. Alis matanya halus terbentuk, hidungnya mancung, bibirnya tebal, namun sepadan dengan ukuran mukanya, anak matanya berwarna coklat cair dan rambut ikalnya diwarnakan perang sedikit.

Ukuran tubuhnya setinggi kira kira 1.6 meter juga kelihatan sempurna. Tidak terlalu kurus bak model "catwalk" antarabangsa yang hampir hilang ciri kewanitaan mereka.

Dia ditemui sedang mengerekot meniarap menyembabkan mukanya diatas tilam bersaiz permaisuri usang berdaki tanpa alas, sambil kedua tangannya menekan kepala sendiri kebawah, seolah olah malu dunia mahu menelannya.

Dalam keadaan separuh bogel, mengenakan seluar ketat biru kusam yang pendek hanya melepasi lengkuk punggungnya dan singlet menampakkan lengan dan sebahagian dada, apabila berhadapan, dia kelihatannya seperti "China Doll" kesukaan seorang hali pemimpin pembangkang.

Berada pula di dalam bilik berselerak bersama seorang lelaki Afrika yang wajahnya langsung tak ubah macam babon. Ditambah dengan kehadiran sembilan lagi lelaki Afrika lain di ruang tamu apartmen tiga bilik itu. Hanya apabila dia diarahkan bangun menyarungkan pakaian sopan sebelum anggota penguatkuasa Jabatan Imigresen meminta dokumen pengenalannya, barulah disedari dia adalah seorang gadis melayu yang berusia 24 tahun berasal dari Petaling Jaya.

Terkedu. Saya serta beberapa anggota penguatkuasa yang melakukan operasi pemeriksaan warga asing terdiam. Suasana sepi seketika lebih lebih lagi apabila melihat gambarnya yang manis bertudung di dalam kad pengenalan.

Ketika dia mengambil anak tudung Syria berwarna hijau pucuk pisang dari beg sandangnya, dalam keadaan separa sedar spontan terkeluar pertanyaan dari mulut saya: "Kau pakai tudung dik (adik)?

Selamba juga dia mengiakan, sebelum terkesima. Mungkin menyedari penampilannya sebenarnya yang bertudung sangat ironi dengan situasi itu - ditangkap berkhalwat dengan lelaki Afrika. - Berita Harian

Baca sambungan kes ini disini

Kan betul apa aku cakap. Ramai awek melayu suka main dengan negro. Tak kiralah bertudung ke tak. Yang penting dapat mengangkang, dapat batang besar. Yang lain lain tolak tepi.

6 comments:

Afzainizam said...

gilerrr negro tu .... rasanya yang buat ni tak puas kot.... tu yang di cari yang besor2 ajjerr... rabak lahhh

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Story terbaru blog kami...
claim insurans motorsikal langgar kereta

ayunda maajis said...

pelikkk..pening pale aku pikir

enyheartsdiamond said...

not my taste! :p hehe

Anonymous said...

eeeeeee! negro macam babun boleh main. eeeee! jijik! pepek pompuan ni sure tak ada orang nak dah. dah lobos dgn negro sapa nak!eeeeeeee! to enyheartsdiamond: good good! tak ada orang nak kote hitam. main dengan melayu bangsa sendiri lagi puas!

Anonymous said...

Pompuan melayu dirty dan dianggap cheap di malaysian

Padil Ahmad said...

Negro ni bukan kosong bro..ada pakai jugak...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...