Followers

Monday, December 05, 2011

Kemaluan Gadis Melayu Rabak Seks Dengan Negro

Seorang pelajar perempuan sebuah kolej swasta (gambar) dicekup dalam keadaan separuh bogel bersama teman lelaki warga Nigeria dalam bilik di tingkat lima sebuah apartmen yang disewa dan dikongsi mereka bersama sekumpulan lelaki warga Afrika, awal pagi semalam.

Ketika serbuan jam 4 pagi itu, selain pasangan terbabit, sembilan lagi lelaki warga Nigeria berada dalam rumah berkenaan berpesta arak di ruang tamu kononnya sempena meraikan sambutan hari jadi seorang daripada mereka.

Sumber berkata, ketika serbuan penguat kuasa Jabatan Imigresen terpaksa mengetuk pintu bilik penuntut itu yang berkunci dari dalam lebih 30 minit, namun tidak dibuka menyebabkan pintu dipecahkan.

“Sebaik pintu terbuka, seorang perempuan warga tempatan berada di atas tilam dalam keadaan separuh bogel bersama seorang lelaki warga Nigeria yang turut berbogel.

“Apabila disoal siasat, dia (pelajar perempuan) yang berusia 20-an mengaku lelaki Nigeria itu kekasihnya dan mereka rakan sekelas ketika belajar di kolej itu,” katanya.

Perghhh lucah gila tajuk entry ni. Tapi biasalah awek melayu memang suka main dengan negro ni. Sebab bagi dorang saiz batang negro tu  macam batang paip Syabas. Keras dan padu. Kalau kena memang jalan mengangkang 3 4 hari. Itu baru kena balun lubang depan. Kalau kena balun lubang depan belakang, lagi syok. Sampai jalan merangkak lepas kena dengan negro.

Dalam kes ni, tu baru kena sorang negro. Kalau dia kena dengan lagi 9 ekor negro mabuk tu, memang rasa heaven lah. Boleh mengelepar atas tilam kebasahan.....

Aku pulak stim taip entry ni hahahahaha.

5 comments:

ayunda maajis said...

Aku ckp ko gatal..ko xnk ngaku

alan said...

ayunda: ko diam2 sudahlah.....

Afzainizam said...

woooo ni bukan mengatal ayunda beb...

ni kisah pengajaran tau... bukan senang nak jaga maruah.... pompuan ada 9 nafsu 1 ajerr akal...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Story terbaru blog kami...
claim insurans motorsikal langgar kereta

Anonymous said...

negro babi! mati lah! negro sial! melayu tu mati la! tak ada org nak pepek rabak dia!

Anonymous said...

Pompuan melayu dirty

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...