Followers

Friday, December 09, 2011

Gadis Melayu Bodoh Tahap Keldai Kpop


Material seperti wang, kereta dan kondominium mewah yang dijanjikan ‘Awang Hitam’ dikenal pasti antara punca utama gadis tempatan mudah diperdaya golongan itu, kata Timbalan Naib Canselor Hal Ehwal Pelajar dan Alumni, Universiti Pendidikan Sultan Idris (UPSI), Datuk Dr Junaidy Abu Bakar.

Menurut beliau, majoriti gadis yang menjalin hubungan dengan golongan terbabit didapati hidup mewah walaupun pekerjaan dilakukan tidak seberapa.

“Jika diperhatikan, rata-rata anak gadis yang menjadi mangsa Awang Hitam bukanlah berasal dari keluarga berada sebaliknya gadis kampung yang hidup susah sebelum ini.

“Apabila ada pihak menawarkan kehidupan mewah, mereka mudah kabur walaupun sedar diri diperalatkan untuk kepentingan tertentu termasuk keldai dadah dan pemuas nafsu,” katanya.

Sehubungan itu, katanya, beliau melihat perlunya peranan semua pihak khususnya media mendedahkan lebih banyak kes membabitkan gadis tempatan menjadi mangsa lelaki warga asing.

Isnin lalu, akhbar ini melaporkan seorang gadis tempatan dicekup dalam keadaan separuh bogel bersama teman lelaki warga Nigeria di apartmen yang disewa dan dikongsi bersama sekumpulan lelaki warga Afrika lain.

Difahamkan, gadis itu yang juga pelajar sebuah kolej swasta berusia 20-an mengaku lelaki Nigeria itu kekasihnya dan mereka adalah rakan sekelas. - HM

Biasalah awek melayu ni sengal dia macam keldai. Akal letak kat kepala lutut. Bila perut dah kembong, mula mengelupur tak tentu arah. Bodoh tahap keldai hahahaha.

Semalam aku posting entry kutuk kpop. Tapi apasal tak naikpun ranting blog ni. Nak kena letak gambau awek juga ke baru nak popular. Tapi memang betulpun kpop tu semua bodoh tahap keldai hahahaha.

4 comments:

ayunda maajis said...

nmpk benor ko x glemer..haha

Anonymous said...

bodoh gila melayu ni. nak main kote hitam. kote putih tak apa la. bodoh. memang betul tak ada akal. eeeeeee! jijik. dah kena lobos dengan negro. sapa nak pepek busuk dah kena main dengan negro. bahalul.

Anonymous said...

You are one racist human being that ever live on this planet earth, no matter what races or how "jambu" are they,what makes you have the right to judge God's creation? they are now a "kafir" but u'll never know how it will end, and so do you, you are now a muslim, but u'll never know how you will end, stop thinking so highly of yourself

Anonymous said...

Nampak naw nak popular..... Nak buat entri, buat yang berilmiah sikit ye Cik abang. Baru orang suka, baru kurang dosa awak tuh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...