Followers

Friday, December 09, 2011

Meja Kerja Aku


Kerja aku main internet dengan baca majalah. Simple gila hahahaha.

4 comments:

Asrul Rae said...

Owoh. bace gok buku Remaja? Jiwa lembut betul. :D

alan said...

aku memang dah lama baca Remaja..sejak awal tahun 2000 dulu.

Afzainizam said...

EEEMMM aku kalau boleh meja aku nak kosong ajerr.... tak mau serabut otak..

aku pun suka baca remaja ni... biar orang nak kata jiwa lembut...

sebenarnya aku suka baca bahagian tip buat blog... dan baca rencana pemilik blog yang berjaya menambat majalah remaja ni...

dari situ aku aku dapat tengok apa istimewanya blog diorang tu ... mmg tak di nafikan blog tersenarai dalam majalah tu mmg power gilerr

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Story terbaru blog kami...
tip hilangkan getah pokok d. tahi burung pd kereta

ayunda maajis said...

Meja keja ke meja berangan...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...