Followers

Monday, May 09, 2011

Takala Rindu Bosan Melanda

Benda ni dah lama aku nak buat. Rasanya sejak lepas grad 3 tahun lepas. Tapi disebabkan alasan terlalu banyak kerja *bila masa aku kerja*, jadi aku tangguh tangguh lupa. Last last aku buat sabtu lepas.

Buat benda ni senang je nak buat tapi nak menyusun gambau dengan render video tu yang buat aku tension. Nak pulak komputer hang. Nasib baik tak hilang semua. Kalau hilang memang aku dah taknak buat dah huh.

Video ni simple je. Pakai gambau je sebab aku tak ambik video clip masa study dulu. Buat benda inipun sebab teringatkan pada semua kengkawan masa study dulu. Boleh dikatakan mereka semuanya telah berjaya dalam hidup. Ada yang dah jadi laki orang, bini orang. Ada juga dah jadi bapak budak dan mak budak. Cuma aku je yang masih terus haluan hidup dan kebahagiaan.

Hidup kita ni apabila semakin tua, semakin sunyi rasanya. Ada masa kita dikeliliing rakan dan keluarga. Tetapi akhirnya kita akan tinggalkan itu semua. Sebabnya nanti didalam kubur, kita akan berseorangan jua.

Buat semua rakan rakan, semoga korang terus sukses dalam kehidupan ^_^"

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...