Followers

Monday, April 11, 2011

Kesian Miera - Abe Sophon Support Miera


SUSUK tubuh pelakon berusia 18 tahun ini paling banyak diperkatakan sejak hujung bulan lalu. Melibatkan aksi ‘‘berani mati’’ di sebuah majlis keramaian di ibu kota. Dia dengan bangganya menayangkan bahagian paling ketara bahagian dada di hadapan umum.

Peristiwa tersebut mencalarkan nama Miera Leyana. Meski pun dia mengakui bahawa perkara tersebut berlaku di luar kawalan. Tapi sampai sekarang, nampaknya masih ada yang tidak mempercayai kebenaran cerita yang diterangkan. Natijahnya, dia dilabel sebagai wanita murahan. Tak padan dengan usianya yang masih hijau. Baru tamat Sijil Pelajaran Malaysia (SPM) tahun lalu tapi sudah pandai buat hal.

‘Pada mulanya, memang saya rasa kurang selesa bila gaun itu terdedah di bahagian dada. Sebab itu, saya letak kerongsang di bahagian depan. Tak sangka pula bahagian tepi pula terdedah.

‘‘Sungguh, kalau saya sedar sudah lama saya betulkan pakaian. Tak akan saya dedahkan bahagian dada saya kepada semua hadirin, ’’ hujah Miera menyentuh soal pakaian yang mendedahkan dada pada majlis berkenaan.
Anak kedua dari tiga beradik ini juga merujuk penjelasan yang dikeluarkan berdasarkan pandangan aras mata di bahagian hadapan. Dia beranggapan hanya lurah dada saja kelihatan dan bukan di bahagian tepi.

Tambahan pula, tiada seorang pun yang menegur tentang kekhilafan itu. Cuma disedari selepas keluar cerita buruk itu di dada akhbar dan dunia maya sehari selepas itu. - Utusan Malaysia

Kesian Miera kena balun depan belakang dek orang yang tak suka pada dia. Kecoh gila dorang ni. Baru nampak tepi tetek sikit dah kecoh. Tak sempat stimm pun kalau nampak. Tapi aku paham sangat manusia ni terutama orang melayu. Kalau hal orang lain cepat je dia nampak. Tapi kaki sendiri bergelumang taik dia buat buat tak nampak. Perangai tipikal orang melayu hehehehe.

7 comments:

Afzainizam said...

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
" Antara kau dan aku
Blog ini sebagai pengantara”
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Jom Terjah entry terbaru ??
enjin wira enjin apa lepas jpj

uihhh dia ni lagi..... artis katakan ...... beliau perlu ingat setiap apa yang di lakukan ramai mata memandang... banyak mulut yang bercakap.... reputasi jatuh beb.... mana nak letak air muka ni... tak tau lah kalau ada yang nak naik glamor dengan gosip sana sini kan.....

alan said...

afzainizam: tapi aku suka dia hehehe

Miss Tira said...

Diluar kawalan? Alasan budak SPM. Hahaha.

cik ayin said...

tag kamu :)

http://chentaaku.blogspot.com/2011/04/giveaway-dari-nelly-dan-mas-untuk.html

alan said...

tira: biauler..janji dia comel

ayin: maen tag ke huhuhu

Naisophon said...

Dio meme come kato abe sopong.. (:

Alan said...

sophon: suke mu erkk hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...