Followers

Monday, April 11, 2011

Penculik Bodoh Melantun


ALOR SETAR: Dua beradik perempuan berumur 13 dan 12 tahun bukan saja melalui detik mencemaskan apabila dilarikan seorang lelaki lebih 17 jam, malah seorang daripada mangsa dipercayai dirogol sebelum diselamatkan bapa mereka keesokan harinya.

Sebelum kejadian culik itu, kedua-dua mangsa berjalan untuk pergi ke sebuah kedai berhampiran rumah mereka di Kampung Perepet, Kota Sarang Semut, kira-kira jam 5.30 petang, kelmarin apabila didatangi seorang lelaki berusia 20-an yang menaiki sebuah Perodua Kancil berwarna perak. Lelaki itu menarik tangan kedua-dua mangsa masuk ke dalam keretanya dan melarikan mereka ke Yan untuk menemui rakan suspek.

Mangsa merayu suspek supaya menghantar mereka pulang, bagaimanapun suspek enggan berbuat demikian sebaliknya suspek membawa mangsa meronda-ronda sekitar pantai di Kuala Sala dan Pendang. Difahamkan seorang daripada mangsa dirogol suspek ketika mereka berhenti tidur di dalam kereta di Tokai, Pendang.-Harian Metro

Perghhh hati kering mamat ni. Selamba badak air je dia ni pergi rembat anak orang. Aku rasa dia ni sebenarnya tak ada motif akhir. Kiranya dia tak ada perancangan apa nak buat pada budak tu nanti. Mungkin dia pakai ambik je budak tu takde pikir dulu apa apa pelan.

Kalau dia ada pelan, takkan dia bawa budak tu merayau rayau tak tentu hala. Berani mati tapi bodoh sebenarnya hahahaha. Tapi macam tak logik je bila mamat ni boleh main tarik je tangan budak tu. Budak tu berdua dan mamat ni seorang je. Mungkin budak tu sendiri yang masuk dalam kereta. 

Macam Anwar Ibrahim cakap, ini semua konspirasi hahahaha.

6 comments:

Naisophon said...

hehehe... Ni semua konspirasi dan dalang di sebalik fitnah palsu
HOYA! HOYA!



http://the-antics-of-husin-lempoyang.blogspot.com/2011/04/anwar-menjawab-5-soalan-eskay.html

Naisophon said...

Mesti dia pujuk gak. Takkan la pempuan dua ekor tu boleh cair.

alan said...

sophon: hoya hoya hahahaha..xley blah husin lempoyang hahaha..

mesti ayat budak tu..xkan dia sorang boleh tarik dua orang..biasalah ni semua kerja politik hehehe.

Afzainizam said...

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
" Antara kau dan aku
Blog ini sebagai pengantara”
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Jom Terjah entry terbaru ??
enjin wira enjin apa lepas jpj

uihhhh betui gak yang ko kata pompuan dua orang... lelaki sorang sapa yang tarik sapa agaknya yerrr

Miss Tira said...

Tu laa. 2 orang tu. Sorang cekik dia dari belakang sorang lagi sepak muka dia time tengah drive. Eksiden pun takpe janji puas. Ni siap main ronda-ronda bagai ni semua. Kejadah apakah semua ni..

Alan said...

afzainiza / Tira: itulah semua ini konspirasi. Aku dah tengok gambar dua beradik ni..Style pakai macam cikaro je.

Undang undang kat Malaysia ni hawau. Bila kantoi main, yang dipersalah adalah lelaki. Padahal si perempuan pun sama gatai.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...