Followers

Sunday, April 03, 2011

Guru Syaitan - Kita Bakor!


ARAU: Guru syaitan! Demikian gelaran yang patut diberi kepada seorang guru lelaki sebuah sekolah agama, di sini, yang sanggup membelasah seorang murid lelaki berusia tujuh tahun sehingga koma, Khamis lalu.
Dalam kejadian kira-kira jam 7 malam, guru berusia 26 tahun itu juga dikatakan bertindak kejam apabila mengikat tangan mangsa, Saiful Syazani Saiful Sopfidee di tingkap asrama sekolah berkenaan sebelum membelasahnya.

Difahamkan, guru terbabit tidak mengendahkan walaupun mangsa merayu dan menangis supaya perbuatan itu dihentikan.

Sumber polis berkata, mangsa yang diikat dan dipukul hampir dua jam itu bagaimanapun pengsan selepas mengalami kecederaan dalaman di kepala dan badan akibat dipukul bertubi-tubi oleh guru terbabit. Katanya, guru terbabit berang dengan mangsa yang enggan mengaku terbabit dalam beberapa kejadian kecurian di asrama sekolah berkenaan sebelum itu.

Sumber: Harian Metro

Cikgu celaka. Memang patut disula sampai mati je cikgu celaka ni. Diakhir zaman ini, semakin ramai cikgu gila. Pelajarpun dah tak selamat duduk di sekolah. Dulupun ada kes macam ni. Cikgu kat sekolah agama juga. Main pukul pukul budak. Nak tunjuk langsi dengan budak budak apahal. Kalau nak fight, ajaklah orang sebaya. Ini dengan budak nak tunjuk power. Tak jantan sungguh.

5 comments:

enyheartsdiamond said...

mak ai! kesian budak tu :(

Afzainizam said...

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
" Antara kau dan aku
Blog ini sebagai pengantara”
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

uihhhhh cekgu ni mmg nak kena ni... bebetoi perangai macam setan

Naisophon said...

http://www.hmetro.com.my/articles/Muriddipukulgurumeninggal/Article/artikelMA

Ni artikel latest.
Last sekali budak malang tu dah mati. Kesian dowh.

Bodow punya ustaz.

Ustaz bodow tu patut dihukum mati je. Pakai kerusi letrik. Keji gila perangai.

AKu rasa ni mesti ustaz jenis masa kecik mak dia didik dia dengan cara balun ni.

Masa kecik bapak dia suka balun dia. Bila dah besar buat cara sama kat budak lain.

Umur dia 26, sama dengan kau kan?

Lepas ni, masa polis wat siasatan, mesti banyak cerita lain kita boleh dengar dari kawan kawan budak tu.

alan said...

eny: tahu takpe

afzainizam: memang patut kena hukum bunuh cikgu ni.

sophon: pakai kerusi elektrik x best..membazir wang rakyat..elok dikelar badannya perlahan lahan..pastu perah limau..perghh memang sakit wooo..kerat sikit sikit badan dia sampailah dia mati..tu hukuman yang setimpal.

soal umur tu, macam ko nak kaitkan aku je hehehe

Naisophon said...

Mane tau classmate kau zaman muda dulu. haha.

Ni sekolah SAR.

Orang suruh daftar dengan kementerian pendidikan xnak. Nak independent konon.

Last sekali student mati kena pukul ustaz sdiri.

Bagus aku rasa pas ni semua sekolah independen kena daftar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...