Followers

Monday, April 04, 2011

Cikaro Belasah Awek Comel

Mangsa buli..comel juga budak ni nyum nyum
Tiga remaja perempuan boleh dianggap samseng apabila mereka ditahan selepas bertindak ganas memukul dan menyamun seorang murid perempuan tahun enam dalam kejadian di kawasan Sentul di sini Rabu lalu.

Difahamkan, dalam kejadian pukul 4 petang itu mangsa yang dikenali sebagai Melur, 12, mengalami lebam-lebam di seluruh badan akibat ditendang, dipukul hingga lembik, rambutnya ditarik dan kepalanya dihentak ke lantai.

Timbalan Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Kuala Lumpur, Asisten Komisioner Khairi Ahrasa berkata, kejadian berlaku apabila tiga suspek berusia di antara 14 dan 15 tahun tersebut datang ke rumah mangsa ketika pelajar itu sedang menonton televisyen bersendirian di rumahnya. - Kosmo

Perghh ganas tu cikaro ni. Tapi belasah budak darjah 6 apa barang. Tak rasa papelah woi. Nak pulak 3 lawan 1.  Apa barang. Nak hukum cikaro ni bagi rogol ramai ramai je. Baru syiokkkkk hahahaha.

Erkk korang dah tengok video seks Anwar Ibrahim. Muka memang serupa orang tua tu ler hahahaha. Kalau nak tengok pergi usha youtube.

2 comments:

Miss Tira said...

Itu laa dia. Kalau betul berani, samseng, tak takut mati punya try laa masuk askar ke. Ada juga faedah pada masyarakat.

Alan said...

tira: x best masuk askar..boring hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...