Followers

Thursday, March 31, 2011

My BlackBerry

Akhirnya aku dapat juga apa yang aku tunggu tunggu. Benda ni dah lama dijanjikan nak beri cuma ada masalah sedikit menyebabkan aku lewat dapat. Dan semalam semasa mesyuarat kat Resthouse Bentong, barulah aku dapat.





Aku takde nak buat apa apa review sebab telefon ni dah lama keluar. Akupun bukan pandai sangat pasal BlackBerry ni. Inipun baru nak belajau belajau guna. Aku Nokia Fan Club. Bila pakai telefon jenama lain memang susah ler mula mula.

Tapi takpe bak kata orang kampung aku, pelan pelan kayuh. Alhamdullilah aku dapat orang bagi. Kalau nak beli sendiri memang aku tak mampu ler. Inipun dapat sebab untuk buat kerja. Kalau tak, memang tak dapat ler.

4 comments:

Afzainizam said...

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
" Antara kau dan aku
Blog ini sebagai pengantara”
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
”Maaf lama kami tak ziarah”

uihhhhh lama gak aku ngidam tipon tu tapi aku ni belum ada kemampuan pun... dan rasanya tipon lama ku masih utuh kukuh belum rosak tu yang sayang nak tukar baru....


yang penting kreadit sentiasa penuh walaupun handphone kokak 3310 nokia lama...

Naisophon said...

Sape bagi? Untung woh~~

Lepas ni boleh praktis mini blogging

Alan said...

sophon: untuk blogger pahangku..x reti lagi guna hehe

Alan said...

afzainizam: antik tu 3310 ^_^"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...