Followers

Monday, March 21, 2011

Cerita Tetek Lagi

Hari tu aku ada cerita pasal tetek Fazura. Sekarang ni ada cerita lagi pasal tetek. Kali ni Miera Liyana. Aku tak kenal langsung awek ni. Tak tahupun ada artis Malaysia nama Miera Liyana. Tiba tiba nama dia naik sebab tetek dia *macam lucah je ayat ni*





Nak jadi cerita, dia ni kantoi pakai baju sampai nampak tetek gebu dia. Ala bukan banyakpun. Sipi sipi je. Itupun nak kecoh. Cian dia tau. Tapi putih gebu siot body dia nyum nyum. Tak tahulah saiz berapa tapi macam sedap je kalau diramas hahahaha.

Trend orang Malaysia sekarang suka cerita pasal tetek erkk.

4 comments:

Afzainizam said...

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
" Antara kau dan aku
Blog ini sebagai pengantara”
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
“Tali timba ditarik perlahan
Terasa sejuk air perigi
Ziarah Blog tanda persahabatan
InsyaAllah hamba datang lagi”

Maaf kerana lama tak berkunjung yerrr .. minggu lepas agak sibuk sangat maaf lah yerr...

uihhhh tersembul mata aku melihatnya putih gebu.... eeehhhh pandang sekali mungkin boleh kira tak sengaja... tapi kali ni mata aku terus menatap tanpa berkelip

Naisophon said...

aku suka templat itam. Ni macam blog limkitsiang je ade awan2 ni.

White Bird said...

gebu sedap ramas ek, nak kena pang ni.. pi main jauh2,cukup2 la tengok tu.. dosaaaaaaaa

alan said...

afzainizam: jgn tengok lama lama bahaya wooo hehehe

sophon: apa kaitan lak dengan kit siang tuh huh

bird: jangan ler lempang..sakit wooo

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...