Followers

Monday, January 03, 2011

Arnab Comel

Semalam aku pergi Bukit Tinggi. Bukan kat Indonesia sana tapi dekat Pahang. Dekat tempat aku juga. Takde buat apa just merayau rayau je. Main bowling dengan tengok arnab kat sana.






Sekarang ni aku ada satu tabiat. Suka bebenau minum ice blended. Aku tahu benda ni kalau minum hari hari memang tak elok untuk kesihatan apatahlagi untuk duit poket. Tapi dah sangap ler. Mesti nak minum paling kurangpun sekali sekali. Camner nak buang tabiat ni erkk.

Nasib baik takde starbuck kat tempat aku. Kalau tak lagi parah huhuhuhu.

7 comments:

Anisa Hang Tuah said...

comelnye rebit

hee

Alan said...

nisa: macam awk je rabit tuh hehe

Naisophon X said...

Iceblended sedap ke? kalu paso malam punya x sedap, takdak perisa.

cuba cari resepi kat net, mana tau boleh wat sdiri kat rumah.

Fxysche Nas said...

dah sedap..mnom je slagi berselra
=D hehe

alan said...

sophon: boleh buat tapi kena ler beli blender ice tu..mahal woooo

fxysche: awk belanje ley :)

Anonymous said...

Ko beli blender cap panasonic. Tahan lama, kukuh..

Alan said...

anon: tgk budget dulu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...