Followers

Friday, December 17, 2010

Siapa Gay Sila Angkat Ketiak

Aku ada berita baik untuk golongan gay kat luar sana. Kalau selama ini korang rasa tertekan atau takut dengan identiti korang yang ntah apa apa tuh, selepas ni korang tak perlu risau lagi. Korang layan je video ni.



Dan korang boleh ler jenguk website ni. Ianya untuk golongan golongan yang kurang bernasib baik macam korang. Disini tak kira korang ni gay atau maknyah semuanya akan diterima. Korang klik je sini seksualiti merdeka.



Aku respek ler brader Azwan ni. Pengakuan berani mati tuh. Erkk Anwar bila nak mengaku hehehe

Aku ada seorang kawan. Amar namanya. Dia peminat Azwan Ali. Dan dia suka cakap "adoi adoi adoi" macam Azwan Ali cakap "amboi amboi amboi". Tapi dia bukan gay hehehe.

Dan (ingatah peristiwa) Nabi Lut tatkala ia berkata kepada kaumnya: “Sesungguhnya kamu melakukan perbuatan yang keji, yang tidak pernah dilakukan oleh seorang pun dari penduduk alam ini sebelum kamu. “Patutkah kamu mendatangi orang lelaki (untuk memuaskan nafsu syahwat kamu)? Dan kamu memotong jalan lalu –lalang (untuk tujuan jahat kamu)? Dan Kamu pula melakukan perbuatan yang mungkar di tempat-tempat perkumpulan tetamu” ? Maka kaumnya tidak menjawab selain daripada berkata (secara mengejek-ejek): “ Datangkanlah kepada kami azab dari Allah (yang engkau janjikan itu) jika betul engkau dari orang-orang yang benar.”
(Surah Al-Ankabut: 28-29)

Akhirnya mereka pun dibinasakan oleh letusan suara yang menggempakan bumi, ketika matahari terbit. Maka Kami jadikan negeri kaum Lut itu tunggang balik (tertimbus segala yang ada di muka buminya), dan Kami hujani atasnya dengan batu dari tanah yang dibakar. Sesungguhnya balasan azab yang demikian itu, mengandungi tanda-tanda bagi orang yang kenalkan sesuatu serta memerhati dan memikirkannya. Dan sesungguhnya , negeri kaum Lut yang dibinasakan itu, terletak di jalan yang tetap (dilalui) orang). (Surah Al-Hijr: 73-76)

Dan Kami telah menghujani mereka dengan hujan(batu yang membinasakan). Oleh itu, lihatlah, bagaimana akibat orang-orang yang melakukan kesalahan. (Surah Al-A’raf: 80-84)

7 comments:

Anisa Hang Tuah said...

ramai gay hensem

Alan said...

anisa: aikk berminat ke hehehe

Afzainizam said...

★°°•.★°°•.★°°•.★°°•.★
buat pembaca blog kami
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
★°°•.★°°•.★°°•.★°°•.★

wooooo... pusat hiburan gay dah ade.. pusat masagge gay pun ade..

dah bayak tempat port gay... ade blog gay...

isssshhhh semua nya punca merebaknya gejala gay...

issshhhh nabi tak mengaku umat beb....

Afzainizam said...

★°°•.★°°•.★°°•.★°°•.★
buat pembaca blog kami
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
★°°•.★°°•.★°°•.★°°•.★

Kepada laki-laki kat luar sana yang berniat nak jadi GAY, baik hentikan je la niat murni anda tu. Jangan sampai orang melayu kita jadi macam kaum Nabi Luth. Semua pun mengamalkan seks sejenis.

Balasannya, Allah turunkan bencana alam yg sangat dahsyat sampai semua kaum Nabi Luth musnah. Mati dalam keadaan yg mengerikan. Korang nak ke Malaysia ditimpa bencana camtu? Tak nak kan? Oleh tu, lelaki dan perempuan sekalian. Tolong jauhi zina. Say Nehi to Homoseks..

ISSSSHHHH DAHSYATNYA KALAU KITA LAWAN FITRAH NI....

alan said...

afzainizam: diorang tak takut sebab BAPAK GAY ada kat malaysia ni hehehe

enyheartsdiamond said...

eny pernah tengok gay cium2 depan mata sendiri.. uniknya, mereka berlainan bangsa :)

alan said...

eny: mereka punya hati perasaan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...