Followers

Saturday, December 18, 2010

Kesian Awek Ni

KOTA TINGGI: Seorang remaja berusia 17 tahun yang hamil kini bertarung dengan maut di Unit Rawatan Rapi (ICU) akibat ditikam 19 kali serta disimbah asid oleh seorang lelaki dikenalinya di rumahnya di Kampung Baru Sungai Redan, Ulu Tiram, di sini, pagi semalam.

Kejadian berlaku kira-kira jam 9.15 pagi ketika mangsa, Nur Ain Ashikin Jemedi berada di rumah bersama adik perempuannya, Nurrehan Jemadi, 13, serta anak saudara apabila pintu rumah ditendang penyerang lalu berlaku pertengkaran sebelum mangsa ditikam bertubi-tubi.

Timbalan Ketua Polis Daerah Kota Tinggi, Deputi Superintendan Muhammad Shamsuddin, berkata sebahagian besar tikaman mengenai perut mangsa dan pihak hospital mengesahkan kandungan mangsa berusia enam bulan sudah meninggal dunia, namun mangsa masih terselamat. Menurut Muhammad, suspek yang berumur 44 tahun ditahan untuk siasatan dan pihaknya sudah menemui pisau yang dipercayai digunakan menikam mangsa.

Sumber: Harian Metro

Memalukan betul ler orang tua ni. Kalau dah tua buat ler cara tua. Sedar sedarlah umur ko dah 44. Ada hati nak awek 17 tahun. Mesti muka ko huduh macam perangai ko juga kan. Dah tua miskin pulak tuh. Jangankan budak 17 tahun, pelacur pun taknak orang macam ko. Sepatutnya ko bunuh je diri. Hidup lamapun memalukan diri sendiri je buat apa.

Sekarang sebab ko hodoh dan bodoh, ko nak bunuh pulak budak ni. Apa punya jantan ler. Menjatuhkan martabat orang lelaki je ko ni. Dah budak tu tak nak ko, ko blah je lah. Apesal ko nak bunuh dia lak. Memang sial ler ko ni. Orang tua pu*imak!

Awek ni tak kawin lagi tapi dah mengandung. Humm cam best je awek ni. Mesti jantan tua ni pun gian kan. Kesian dah sangap tapi takde orang nak layan. Tu pasal jadi meroyan.

7 comments:

Anisa Hang Tuah said...

huisshh
sgt tragis..

kesian..

iyka syafika said...

cian awek tuh

alan said...

anisa: tul tuh

iyka: cian kan huhuhu

Naisophon X said...

memang aku pelik. Sebab metro pun tulis ''remaja hamil''

Biasanya metro akan tulis gini "Menyayatkan! Ibu muda berusia 17 tahun, ditemui..bla bla...'' Ni dia pakai tulis 'remaja hamil' je. Aku syak sesuatu.. Luar nikah kh? AKu tak tahu.

Tulis je lah berita betul. Sejak bila metro ada moral ni?

Afzainizam said...

★°°•.★°°•.★°°•.★°°•.★
buat pembaca blog kami
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
★°°•.★°°•.★°°•.★°°•.★
Salam kunjungan salam ziarah….
Remaja sekarang tulah aku katakan banyak masalah... heran sangat banyak dah kejadian macam ni ditinggalkan dengan hamil anak orang tanpa nikah....

apa nak jadi .... ni lahhh kalau nafsu mengatasi akal fikiran... tak guna nak sesal nasi dah jadi bubur

miss lolly a.k.a luvfareda said...

ntah ape2 kan.

geram T______________T

Cik Ruby said...

takutttt :( kesian dia.. ramai nya manusia jahat sekarang ni :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...