Followers

Monday, December 27, 2010

Penguguran Adalah Satu Perniagaan



KUALA LUMPUR: Sebuah klinik swasta di ibu kota disiasat pegawai Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM) selepas disyaki menjalankan kegiatan menggugurkan janin kepada mana-mana gadis terlanjur dengan kadar bayaran RM2,000.

Sumber berkata, klinik berkenaan yang dimiliki seorang doktor berusia 50-an disiasat selepas pihaknya menerima maklumat daripada orang awam berhubung kegiatan dijalankan di klinik itu. Difahamkan, hasil maklumat mendapati klinik berkenaan menjadi tumpuan wanita yang ingin menggugurkan kandungan.

“Susulan maklumat itu, seramai lebih 10 pegawai KKM memeriksa klinik berkenaan kira-kira jam 5 petang kelmarin selepas maklumat mengatakan operasi terbabit kerap diadakan pada lewat petang hingga waktu malam.

Sumber: Harian Metro

Mahal gila caj gugurkan bayi. Kat tempat aku baru RM400-RM500 je. Buat duit betul ler dokter ni. Sampai dua ribu tuh. Mungkin sebab ramai doktor yang tak nak buat benda ni tu pasal harga jadi mahal.

Ada juga yang kata kalau nak buang tu boleh tapi kenalah makan nanas banyak banyak. Akupun tak paham sangat tapi ada yang kata benda tu boleh pakai. Kalau jenis hardcore, diaorang jumpa bidan tua. Cara ni lagi ganas. Main jolok2 buluh, lidi dalam pepek. Sakitnya jangan cakap ler. Gerenti tobat dah lepas tu hehehe.

Tu ler main tak beragak. Lain kali pakai ler kondom. Takpun jangan pancut dalam. Yang pompuan tu pepandai ler makan ubat. Jangan dok mengangkang je tahu tapi benda benda basic macam ni tak tahu. Lepas tu mengelupur perut dah kembong. Apa daa.

3 comments:

Anonymous said...

akhir zaman.

Anonymous said...

umat akhir zaman.

ezaty nadia said...

Masyaallah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...