Followers

Sunday, December 26, 2010

New Year Here I Come

Tahun baru bakal menjelang beberapa hari lagi. Tirai tahun 2010 akan ditutup dan tahun 2011 akan dibuka. Penukaran tahun juga membuatkan umur aku semakin bertambah. Napa tak makin kurang erkk.

Tahun depan umur aku akan menjadi angka 27. Uikss macam tak percaya je. Tapi aku rasa macam baru 19 tahun wakakakaka. For certain people, age 27 ni dah ada family, hidup dan pemikiran macam orang tua tua yang lain. Tapi aku tak minat semua tu. Memboringkan aku je. Family maybe ok tapi life..huh no way. Aku lebih suka duk lepak2 mall, layan games, layan race daripada dok pura pura jadi mature.


10 tahun lalu


2010

Aku rasa tak salah kalau seseorang tu masih bersikap muda belia walaupun umur semakin naik. Korang tengok Aznil Hj Nawawi. Kalau korang nak tahu age dia sudah mencecah 49 tapi dressing macam awal 20 an. And he look younger tak macam dah 40 pun kan.



Dan beginilah aku. Aku selalu jumpa member lama, diorang selalu cakap aku tak pernah berubah. Masih perangai gila gila. Sedangkan diorang dah berkawin ada anak. Cara pemikiran dan gaya hidup berubah. Tapi aku tetap macam dulu. Dan aku akan tetap macam ni sampai menutup mata :P

4 comments:

Afzainizam said...

★(◣_◢)★(◣_◢)★(◣_◢)(★◣_◢)★
buat pembaca blog kami
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
★(◣_◢)★(◣_◢)★(◣_◢)★(◣_◢)★
Kami Kembali lagi... Maaf atas lama tak ziarah... Sorry bebanyak agak ketinggalan lah banyak entry kamu... coz banyak hal sibuk ngan bagai-bagai urusan lah... Sorry...
maaf bebanyak dahhhhh......

wooooo tahun baru azam baru.... 27 hidup kat muka bumi...

nampak perubahan usia remaja ko mmg wajah ko ade perubahan dah matang nampaknyerrr...

mmg pun kita jangan hidup hipokrit pura-pura aje... walau ko nampak giler-giler tapi aku rasa ko anak yang baik...

wooooo selamat menginjak tahun baru yang akan terus mendewasakan kita

alan said...

afzainizam: xdelah baik sangat hehehe..selamat tahun baru bro :)

Lunia said...

tak banyak berubah pon muke.. ;)

27 tahun kalu bagi lelaki tu mude lagi kan.. hehe. ^^

Alan said...

azureen: muda tak muda lah hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...