Followers

Sunday, December 12, 2010

Jom Kawen Bini Import

KUALA LUMPUR: Mereka bukan saja memiliki pakej lengkap sebagai isteri termasuk wajah persis artis, malah boleh dijadikan teman hidup pada harga semurah RM14,000.

Itu bukan omong kosong, malah segelintir jejaka Malaysia beragama Islam menikmati saat manis melayari rumah tangga dengan wanita Maghribi yang dikatakan memiliki pelbagai kelebihan berbanding wanita tempatan dan negara jiran seperti Indonesia, Thailand dan Filipina.

Selain sama agama dan berwajah jelita, wanita dari benua Afrika Utara itu dikatakan berkulit gebu, subur, belum ‘tercemar’ dan akan mengabadikan sepenuhnya jiwa dan raga terhadap lelaki yang menjadi suaminya.

‘Trend’ yang semakin hangat diperkatakan itu didedahkan seorang lelaki yang berpengalaman empat tahun hidup bahagia beristerikan gadis Maghribi lepasan kolej, malah sudah mempunyai seorang anak.

Golongan gadis terbabit juga biasanya suka menari hanya di kalangan wanita dan mereka tiada masalah untuk menari di depan suami untuk ‘menghangatkan’ suasana.

Sumber: Harian Metro

Fuyoo ada pakej bini import. Hanya RM 14 ribu sahaja. Cam best je pakej ni. Boleh menari pulak tu. Mesti best ni. Kalau budak pompuan ni berlagak kawin dengan bangla, nepak, indon, kita orang lelaki pakat ramai ramai kawin dengan awek arab. Lagi cun, putih gebu dari jantan jantan indon poyo tuh hahahaha.

Trend hantaran kat Malaysia sekarang adalah RM10.000. Tu tak campur benda benda lain. RM 10 ribu tu bagi kat pompuan je terus. Lepas kawin kecoh raya nak balik mana. Campur mak bapak mertua masuk campur. Pening pening.

Ni rasa nak ambik pakej ni je..Erkk sesaper ley pinjamkan aku duit ley tak....

2 comments:

Anonymous said...

Aku ni pendek, tinggi 1.6 meter je. Kalau dapat bini Arab, maunya dia buli aku nanti.

Tak minat arab. Aku mau orang putih. :D

Alan said...

asrul: perghh nak yg puteh je hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...