Followers

Thursday, October 07, 2010

Pasangan Haram

KUALA LUMPUR: Tiga beranak, seorang rakannya dan dua anggota polis yang cuba meleraikan satu pergaduhan dibelasah sekumpulan 50 lelaki di sebuah medan selera di Bandar Tun Razak, awal pagi kelmarin.

Kejadian dipercayai bermula apabila seorang jurujual, Mohd Farhan Othman, 20, meminta rakannya, Mohd Nazren Akmar Nazlan, 20, menemaninya untuk bertemu seorang wanita yang baru dikenali melalui laman sosial Facebook, kira-kira jam 2 pagi.



Mohd Farhan berkata, dia hanya beberapa kali berhubung dengan wanita berkenaan dan tidak pernah bertemu muka atau bercakap di telefon.

“Seperti dijanjikan, saya dan Nazren berjumpa dengan wanita terbabit yang dikenali sebagai Linda berusia 20-an. Saya yang memandu kereta kemudian mengarahkan Linda masuk ke dalam kereta tetapi wanita itu enggan sebaliknya mengajak kami minum di gerai berhampiran.

“Tiba-tiba muncul sekumpulan lelaki diketuai teman lelaki Linda yang bertindak mengepung medan selera berkenaan. Melihat perbuatan itu, Nazren cuba bertanya apa sebenarnya yang berlaku.

“Teman lelaki Linda kemudian menuduh kami menghantar khidmat pesanan ringkas (SMS) berbaur lucah kepada teman wanitanya sedangkan saya tidak tahu pun nombor telefon bimbit wanita berkenaan,” katanya ketika ditemui.

Beliau berkata, dia meminta teman lelaki wanita terbabit menunjukkan bukti dan SMS lucah berkenaan.

“Bagaimanapun, mereka gagal menunjukkan bukti itu sebelum bertindak membelasah Nazren. Saya sempat mengelak sebelum bapa Nazren dan abangnya yang dimaklumkan kemungkinan berlaku pergaduhan tiba sebaik dihubungi,” katanya. Katanya, sebaik bapa Nazren dan abangnya tiba untuk membantu, mereka turut dibelasah kumpulan itu. Kali ini jumlah mereka yang terbabit membelasah mereka bertambah ramai kerana pekerja gerai makan di medan selera itu turut mengambil kesempatan.

Sumber: Harian Metro

Kes panas ni. Semuanya sebab perempuan. Sial lah perempuan tu. Elok belasah je perempuan tu. Gampang tahap hanjing. Kau mengatal dengan jantan lain lepas tu tuduh orang lain. Balak kau pun satu. Bodoh tahap babi hutan.



Nak fight one by one lah. Panggil budak apahal. Ko takde telor ke nak fight. Polispun sengal. Apesal tak tembak je semua anak haram tu. Lepas ni jangan beri muka. Hantar satu trak polis buru semua anak gampang ni. Kasi belasah mereka dalam lokap sampai berbuih mulut.




Semua anak haram ni perlu dihukum. Tegakkan keadilan. Hukum semua orang termasuk orang di Medan Selera berkenaan. Macam gampang masuk fight orang lain. Ingat semua masalah ini berpunca dari perempuan gampang tu. So dont trust women.


2 comments:

Sophon said...

Betul..

Kalu ada bola, lawan one by one la.. Ni main pukul ramai ramai apa barang beb. Buat malu kaum.

Tapi aku tengok mamat laki tu nampak macam brutal juga tu. Rambut alleycats dia tu.

Alan said...

biasalah nak tunjuk power mesti bawak ramai ramai.

rambut macam phua cu kang pun ada hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...