Followers

Thursday, June 03, 2010

Israel - Trend Semasa

Sana sini heboh blog menceritakan tentang kezaliman israel terhadap kapal misi bantuan kemanusiaan tempoh hari. Ada juga yang bertanya mengapa aku tidak sama mengecam tindakan israel di blog aku ni.

Suka aku menjelaskan bahawa aku dah buat posting tentang zionis tu tetapi bukanlah disini. Sebaliknya diblog aku yang lain iaitu malaysiaheaven (klik sini).

Aku pun sebenarnya dah malas nak cakap panjang panjang pasal satu bangsa ni. Sebabnya kalau berleter panjangpun, tak ada siapa yang peduli. Apa yang boleh PBB buat hanya mengutuk. Lepas tu tiada apa apa tindakan diambil. So baik tak payah bising bising.

Ye memang tindakan zionis tu kejam, tapi macamlah masyarakat antarabangsa tak tahu. Ataupun selama ni mereka hanya menutup mata dan memekakkan telinga saja.



Lepas ni kita tengoklah apa yang akan dibuat oleh PBB atau masyarakat antarabangsa khususnya. Aku berani jamin tiada tindakan akan dibuat. Malah Worldcup akan bermula beberapa hari lagi. Masyarakat antarabangsa pasti akan melupakan tregedi ni dan bergembira menyambut Worldcup.

Psitt..worldcup itu permainan yahudi zionis......

5 comments:

miss lolly a.k.a luvfareda said...

sokong perenggan last.

iEn said...

kan bagus kalau cancel je worlcup tu kehkeh

Afzainizam said...

┌─┐ ─┐
│▒│ /▒/
│▒│/▒/
│▒ /▒/─┬─┐
│▒│▒|▒│▒│
┌┴─┴─┐-┘─┘
│▒┌──┘▒▒▒│
└┐▒▒▒▒▒▒
└┐▒▒▒▒┌
Peace no war...
Sama2 la bagi sokongan atas usaha bersama ini..
Kami mengecam kezaliman ISRAEL terhadap saudara Gaza http://firestartingautomobil.blogspot.com
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/

Sorry aku lambat balas... agak sibuk kebelakangan ni

Zionisme, ialah suatu gerakan bangsa yahudi yang bercita-cita untuk menguasai "tanah yang dijanjikan Tuhan kepada Musa.as" yang kita kenal dengan sebutan "The Holly Land", yaitu tanah yg dikuasai bangsa yahudi sekarang dan menjadi nama sebuah negara, yaitu Negara Israel...
(kaum Yahudi Yang demikian sikapnya) mereka itulah orang-orang Yang dilaknat oleh Allah; dan sesiapa Yang dilaknat oleh Allah, maka Engkau tidak sekali-kali akan mendapati sesiapa pun Yang boleh menolongnya.

alan said...

miss lolly : tq
ien: susah nak cancel woo
afzanizam: bangsa ni memang degil dari dulu sampai sekarang

enyheartsdiamond said...

ya Tuhan.. gambar tu.. kesian.. budak tu belum baligh pun lagi.. sudah diperlakukan sedemikian :|

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...