Followers

Sunday, February 28, 2010

Manusia Syaitan, Syaitanpun Tak Macam Dia

Semalam aku betul betul panas time tengok berita. Kanak kanak 3 tahun didera sampai mati. Betapa berat seksaan yang dihadapi oleh Allahyarham Syafiah Humairah Sahari sebelum dia menemui ajal, kelmarin. Selain dipukul dan ditampar, kanak- kanak malang itu turut dipijak dan ditendang oleh teman lelaki ibunya tanpa belas kasihan, hanya disebabkan oleh kesalahan kecil yang dilakukannya.


Mak mangsa pura pura sedih

Allahyarham Syafiah Humairah dipijak dan disepak macam bola. Dia meninggal dunia akibat pendarahan pada otak dan mengalami kerosakan buah pinggang, akibat dihentak dan ditendang dengan kuat oleh suspek yang tidak berhati perut.

Bedah siasat yang dilakukan ke atas mayat kanak-kanak itu di Hospital Kuala Kubu Bharu mendapati, kematian Syafiah Humairah akibat kecederaan serius termasuk kulit kepalanya terkoyak kerana dipijak.

Celaka betul. Bukan ayah tapi teman lelaki je. Memang gampang lelaki ni. Elok dibunuh terus, tanpa diperiksa otak dia. Mana tahu hospital pula cakap otak dia rosak. Bagi aku, otak rosak atau tidak, bunuh tetap bunuh. Hutang darah dibayar dengan darah!

Masa nak ambil jenazahpun, biadap lagi keluarga suspek ni. Ada hati nak rebut jenazah mangsa. Kalau dah keturunan babi, satu keluarga memang babi! Belasah je semua keluarga suspek. Keturunan gampang semua tuh!

Pada masa sama, mak mangsa inipun bakal dikenakan hukuman sebab bersekududukan sampai ada anak haram. Itulah kalau dah gila memantat, rela anak kena bunuh.

Elok mak dia ditahan polis sekali kerana bersubahat membunuh anaknya. Kepala butuh lah dia tak tahu anak kena dera. Takkan tak pernah periksa langsung anak tu macam mana. Ini semua ada konspirasi.

Bagi aku, suspek ini elok dihukum sula sampai mati. Biar dia rasa seksa sebelum mampus. Suspek ini memang celaka anak haram sial lahanat anjing!

2 comments:

eyra said...

ape nak jd dgn org zaman skrg
ish

Alan said...

biasalah manusia...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...