Followers

Thursday, January 14, 2010

Mimpi Basah



Awas! Cerita Ini Ada Unsur Kelucahan Terkawal

Bagi orang lelaki, mimpi basah adalah perkara biasa. Cuma aku tak pasti sama ada perempuan juga ada mengalami mimpi basah atau tidak. Itu kenalah tanya orang perempuan sendiri yek.


Aku dulu selalu mengalami mimpi basah. Sampai tak terkira dah. Memang penat kalau nak dipikir balik. Akupun pelik kenapa aku dulu selalu mimpi basah. Mungkin pada sesetengah orang, mereka suka mimpi basah.

Ada yang kata awek yang jumpa dalam mimpi tu bakal isteri lah, ada yang cakap awek tu bidadari. Macam macam spekulasi yang boleh kita dengar kalau lelaki berbicara mengenai mimpi basah ni.

Tapi pada aku, aku memang tak suka. Sebab apa?

Sebabnya esok mesti mak aku membebel.

"Napalah adik ni nak kencing tak cakap!"
"kalau nak tidor, pergilah kencing dulu".
"Ni sapa nak jemur tilam ni!"

Inilah antara sebab kenapa aku dulu memang tak suka mimpi basah. Bila bangun tidor mesti kena bising. Tak pasal pasal mak aku kena jemur tilam yang dah kena kencing masa tidor. Nasib baiklah sekarang aku dah tak mimpi basah. Kalau tak, mahu malu aku jemur tilam. Tak pasal pasal tilam aku jadi bahan kes macam tilam Anwar dulu hahaaa.



Haa mesti korang ingat ni aku nak buat citer porno erkk hahahaaa

http://www.emocutez.com

11 comments:

iEn said...

kekeke cian kene marah ngan mak hihihi!

Alan said...

cam ko x penah kena heheee

Afzainizam said...

salam dari kami http://firestartingautomobil.blogspot.com

opppsss hangatnyaa entry ko kali ni..... mimpi basah....aku pon kadang mimpi basah..
basah kt bantal..berpeta beb..


gua akan rasa sangat kecewa kalau gua mimpi basah tapi gua tak ingat gua mimpi basah dengan siapa.

arrggghhh ruginyaaa!!!

iEn said...

eeh, aku kincing atas tilam masa aku kekecik dulu. Mak tak marah, bebel je hihihi!

kasihkuamiera said...

ekkkkkkk no komen

alan said...

azli: tu rr apesal kita x ingat erkk

ien: sekarang masih kincing atas tilam lagi kaa hehee?

kasih: apesal xde komen? x ngaku erkk hehee

Aidi-Safuan said...

haha...gambar budak tuh wet dream tuh gambar ko ke? huhu

alan said...

cit tak semegah gambau aku camtuh

Afzainizam said...

salam dari kami http://firestartingautomobil.blogspot.com

Kenapa bah kau berubah...kenapa bah (2x)

Hello...kenapa kau tak jawab telefon
dah berlepuh jari menekan nombor sama
lepas berkali kali ku cuba

Ku sangka kau betul...betul jatuh cinta
bodoh sungguh untuk terus percaya
habis madu sepah dibuang sahaja


Cinta ku bukannya jenis pakai buang
biar lah lebih dari sehari
apakah kau sangka ku cinta segera
sakitnya hati dipermain

Cinta ku bukannya jenis pakai buang
tidak mungkin hanya sementara
apakah kau sangka ku cinta segera
bayangkan la apa ku rasa

Kenapa bah kau berubah...kenapa bah (2x)

Baru saja kenal
kau muncul semula
mengatakan kau sudah berubah
pujuk rayu sampaikan runtuh ke lutut
hampir hampir ku mengalah
untuk memberi kita peluang kedua
tapi kini ku lebih arif
untuk percaya janji lelaki..yeaahyeaahh


Kenapa bah kau berubah...kenapa bah.. (4x)

Jangan..jangan...jangan permainkan

aku bagi lirik ni pasal bila aku baca entry ni teringat stacy....

bukanya aku mimpikan basah stacy lah pasal tajuk lagu ni "pakai buang"

hah kalau tilam ko basah ko buang aje beli baru..... Tilam pakai buang..... ade tak orang buat cam tu????

rajin2 lah lawat blog aku ye

touyakaruma said...

aku pun .. mimpi kena makan ikan Jaws basah habis katil sebab peluh .

cik EPAL said...

yang dalam gambar tu siapa?? :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...