Followers

Wednesday, October 28, 2009

Kenapa Semua Orang Tipu AKu!!

http://www.emocutez.com

Kenapa semua orang tipu aku..Aku baru je kenal dengan seorang budak..Dulu Lynn tinggalkan aku, Ainapun tinggalkan aku kemudia Shidah tinggalkan aku..dan sekarang dia...

kenapa susah sangat ke nak setia???



Kenapa semua orang nak tipu aku, aku tahulah aku tak hensem mana tapi aku juga ada hati..aku juga ada perasaan..Susah sangat ke nak cari cinta sejati..Susah sangat ke nak setia...Kenapa orang lain boleh couple elok elok tapi aku tak dapat..

Apa salah aku.....sampai semua orang buat aku macam ni..semua orang nak mempermainkan aku..nak tipu aku..kenapa...............................................

http://www.emocutez.com

1 comment:

nurain said...

huhu..bukan masa ko bercinta lagi kot.huhu..atau cuba ko tengok mungkin ada sesuatu yang ko buat mnyebabkan mereka tipu ko.

tapi pape pon, hidup xla bes sangat kalo couple pun..so just chill!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...