Followers

Wednesday, October 28, 2009

I Exchange My Life For Yours

http://www.emocutez.com



Bagi budak lelaki sebaya atau yang lebih tua dari aku, pasti mereka yang kenal cerita ni. Young & Dangerous. Cerita mengenai ahli kongsi gelap yang cukup popular ditahun 1995. Dan aku membesar bersama impian yang mahu menjadi ahli kongsi gelap sehebat Chan Ho Nam. Mahu menjadi sebuah ketua kumpulan dan mempunyai rakan rakan yang setia.

Tapi sehebat Chan Ho Nam, dia tetap tidak dapat menyelamatkan aweknya (smartie) dari dibunuh kumpulan Tung Shing. Begitu juga aku..tetap tak dapat mengelakkan dari kehilangan orang yang aku cintai. Sehebat manapun seorang lelaki, dia tetap akan mengalirkan air mata disaat hatinya terluka.

Luka dihati tiada siapa yang tahu. Walaupun aku mempunyai beberapa rakan yang setia seperti Chan Ho Nam, aku tetap perlu menghadapi masalah ini sendirian. Inilah takdir yang aku terima....
http://www.emocutez.com

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...