Followers

Friday, September 18, 2009

I Wanna My Life Back

Tadi aku baru je beli PS2. Terbang jugalah dalam rm500 lebih. Orang nak raya beli kain langsir, kerusi, baju raya tapi aku beli game. Ah pedulik apa aku.

Dah lama aku nak beli tapi duit tak pernah ada. So sebelum aku dibuang keje bulan depan (aku dah kena extend 3 bulan lagi), lebih baik aku beli dulu. Sekurang kurangnya aku nampak juga mana duit gaji aku daripada aku berpoya poya di kedai aksesori kereta. (adeh bila nak beli sport rim baru huhuhu)



Tadi aku layan game Onimusha dan resident evil 4. Onimusha aku dah main dalam pc tapi tak lepas ada satu stage. Resident evil 4 baru try main tadi. Susah pulak nak control dia. Tak macam game 1,2, 3 dia dulu. Tapi gambar dia memang lagi chantek dari ps one.

Dulu aku seorang gamer tapi dah lama aku tinggalkan. Setiap hari aku menghadap game berjam jam. Lepas aku "terjumpa" awek, aku terus tinggalkan dunia gaming. Sekarang aku nak start balik life lama aku. Life dengan game lebih baik dari life dengan awek. Awek sumer nak tipu aku jer..Macam shial..

Esok last day aku keje sebelum cuti sampai hari rabu depan. Cuti raya ni aku nak hadap game puas puas. Chow..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...