Followers

Thursday, September 17, 2009

Thanks Cik Balqis And Selamat Hari Raya


Jeng Jeng Jeng

Aku dapat kad raya semalam. Dari sape yek...



Rupanya dari Cik Balqis. Hari tu dia ada cakap sape nak kad raya sila emel dia. So akupun gatal gatal tangan saje menyibok sekali.

Terima kasih kerana sudi hantarkan kad raya ni. So sape sape nak berkenalan dengan Cik Balqis yang baik hati ni, korang bolehlah pergi sini (meh klik sini). Tapi tak tahulah boleh dapat duit raya ke tak hehehe..



Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir Batin

2 comments:

nurulbalqis said...

Same2 Abg Alan..
Adoii.. Nape Abg amik gmbr isi kandungan dalam tu.. Hahahaha..
Malu malu..
Sorry sangat sangat sebab kad simple saja..
Harap Abg sudi terima oke! :D
Hu3..

azli said...

Salam Ramadan dari kami http://firestartingautomobil.blogspot.com

Salam lembaran Aidil fitri Maaf zahir Batin sesungguhnya aku ade buat salah terkasar bahasa harap di ampun... salam kenalan…….

Lemang lontong ketupat laksa,
kuih semprit kuih koya,
Sebulan sudah lama berpuasa,
Tiba masa untuk merayakannya,

"Ramailah orang memasang pelita,
berbaju melayu cantik ceria,
Salam dihulur kemaafan dipinta,
Menyambut aidilfitri hari mulia"

Maaf kerana lama tak berkunjung diblog korang kerana aku kesibukan disaat kerja-kerja-akhir di bengkel.. sorry.. aku tetap mengingati kalian semua.. my friends.. sincere azli…

wow ramai peminat ko sampai ade orang hantar kad raya lah... balqis malu lah... tak pe balqis simple tapi yang penting sampai kat bro..dari hati kehati saling bermaaf-maafan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...