Followers

Tuesday, April 28, 2009

Demam Lagi

MyEm0.com

Sejak aku mula kerja, aku dah rasa demam. Mungkin sebab duduk dalam aircond kot. Lagi satu sebab aku dah lama tak bangun pagi. Bila bangun je, mesti sistem badan aku kacau bilau. Setakat ni aku makan panadol je. Malas nak pergi klinik.

Kerja setakat ni dah mula buat aku tention. Hari hari gunting kain. Tadi aku dah rasa nak mengamuk bila gunting aku asyik sangkut pada kain. Nasib baik supervisor aku takde dalam makmal tu.

Setakat ni aku masih bertahan. tapi tak tahulah sampai bila. Selagi aku teruskan dengan mengunting kain, aku rasa boleh gila aku jadinya. Really fuck this job.

MyEm0.com

5 comments:

m[i]era said...

mkn ubat..

nurain said...

kerja ape tu men gunting2 kain.

sabar2..k. jgan lupe mnum banyak air masak

ciamismanis said...

minumlah air putih yang banyak teman biar gag cape

alan said...

thanks semua..kerja kilang kain ler huhuhu

cIk JanNah said...

jgn lpa mkn obat
get well soon
;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...