Followers

Saturday, May 02, 2009

Jom Layan Bohsia *Bacaan 18 Tahun Ke Atas*

MyEm0.com

Di sebalik kata ada rahsia
Di sebalik senyum ada makna
Kan kubisikkan padamu
Satu hari bila perlu
Saat pasti kau jadi milikku

Dah lama tak berblogging. Sibuk tak ler cuma penat. Bukan intenet, check sikit sikit pastu tidow. Nak jengok blog orang lainpun takde mase. Tempat keje aku tu bosan betul. Takde cuti langsung minggu depan. Macam siot je. Rasa cam boring lak keje situ tapi kalau aku stop, aku tak tahu nak keje mana lak huhuhu.



Aku minat gila sama Hetty Sarlene. Dulu dia ni penyanyi tapi sekarang dah berubah menjadi pelakon. Dia ni comel macam Nabila. Akupun suka Nabila. Nabila pula memang muka bohsia. Sebab tu dia memang sesuai berlakon cerita bohsia. Memang kena lak taste aku kalau awek muka or dressup bohsia nie.



Cerita bohsiapun aku tak tengok lagi. Malas nak turun Kl just for watch movie. Apa apahal kalau korang ade masa, pergilah layan citer bohsia. Bukan layan bohsia.

Berlalulah masa tak sanggup ku menanti
Gelora di jiwa tak siapa mengerti
Siksanya menanggung rindu
Sukarnya memendam rasa... kekasih

MyEm0.com

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...