Followers

Sunday, April 26, 2009

Kerja Kerja

MyEm0.com

Dah beberapa hari aku tak update blog ni. Tak tahu nak promote negeri mana pulak hehe.

Anyway sebenarnya aku baru start kerja. Adalah dah dua hari aku kerja. Jadi pembantu makmal. Tapi cam susah je kerjanya. Aku bukan kerja disekolah atau farmasi tapi di kilang kain. Kerja aku adalah mencari dan membuat resepi sesuatu warna.

Dulu aku ingat membuat warna adalah mudah. Rupanya susah. Dalam satu warna, ada pelbagai jenis yang berlainan. Dan ianya juga mempunyai pelbagai nama. Dan ia juga mempunyai pelbagai kiraan dan sebatian tertentu.



Tensionnya aku. Aku juga kena menggunting kain. Naik lenguh dah tangan aku mengunting kain. ku ada 3 bulan untuk tempoh percubaan. Tak tahulah sama ada aku boleh bertahan dengan kerja ini atau tidak.

Huarghhh ngantoknya.. Nak tidor dulu.Bye bye

MyEm0.com

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...