Followers

Friday, April 10, 2009

Anda Jenis Apa Yek

MyEm0.com

Aku ada myspace dan friendster *bukan hamster* tapi aku lebih suka blog aku ni. Aku suka add sesiapa saja dan aprovekan sesiapa juga. Tapi kadang kadang susah juga bila berhadapan dengan orang yang bajet chantek.

Yang kununnya ala model dari Amerika Latin. Kaum jenis ni memang susah nak buat kawan. Komen yang dihantar memang tidak dibalas. Hanya berpusing dalam golongan sejenis mereka saja.

Dan lagi satu spesis yang aku tidak berkenan adalah jenis yang suka suka add lepas tu delete lak. Memang macam gampang anak haram sebelah rumah cik Kiah. Berlagak nak mampuih. Bajet canteklah tu..Memang spesis berlagak juga.

Aii macam macam jenis orang yang kita boleh jumpa dalam space ni. Itu belum campur dunia realiti. Yang macam Anwar anak Ibrahimpun bersepah aku jumpa. Depan cakap lain, belakang juga ada main.

*Maaf sekarang banyak penggunaan bahasa kasar didalam blog ini, tetapi itulah realiti kehidupan aku. Aku memang suka menggunakan pelbagai jenis nahu bahasa dalam kehidupan seharian, harap maklum*

MyEm0.com

2 comments:

cikNiarun said...

marahnye raz!

xpe2..miss mental yg x berapa chantek ade~

alan said...

mane de marah..bengang je hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...