Followers

Thursday, April 09, 2009

Sapa Sayang Balak/Awek Dia?

MyEm0.com

Kringgg!! Kringgg!!

Apa makanan favorite balak/awek korang yek

1) Norazelin - Aku tak ingat dia suka makan apa tapi dia suka aiskrim soda or teh o ais limau

2) Noraaina - Favorite dia tomyam *bukan tom yam gung* Air apa aku tak ingat daa

3) Norsyidah - Dia suka milo ais erkk makan tak ingat ler..tapi dating dulu salu lepak KFC hehe


Apa makanan favorite balak/awek korang yek

Kringgg!! Kringgg!!


MyEm0.com

6 comments:

shidah said...

bismillahirahmanirrahim...
shidah suke minum milo ais..makan dah tentu la kfc sbb dulu slalu lepak kfc.wakakakaka..tp lebih suke nasi ayam..x inngt ke kite slalu gak lepak makan nasi ayam ...n aktiviti time lepak : tengok wayang cerita merapu..woha... :)...

m[i]era said...

manyak nyer awek

alan said...

yelah tp x brape best ns ayam ctu hehehe. dah semua citer kat wayang dah tengok..nak buat pe lagi hahaha

mane de banyak awek hehehe

nurain said...

manyak awek ko!stock wat bini ke?hihi

bf aku suke mam nc goreng ikan masin..tetibe lak same ngan aku~

tu namenye sehati sejiwa~

alan said...

adeh sehati sejiwa kunun hehehe..x suka ikan masin yerkk

.fARhANA. said...

ewahh~

ramai nyer gf dierr...
nk tips leh?

lalala
;p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...