Followers

Thursday, April 02, 2009

Anak Macam Cibai

MyEm0.com
KUANTAN: Akibat tidak dapat menahan perasaan jijik selepas mengetahui bapanya menyimpan 85 keping cakera padat video (VCD) lucah, seorang remaja perempuan nekad membuat aduan polis, kelmarin.

Dalam kejadian kira-kira jam 3 petang itu, remaja berusia 15 tahun yang masih belajar di sebuah sekolah menengah di sini, terkejut apabila mengetahui tabiat buruk bapanya menyimpan VCD lucah dalam kereta.

Difahamkan, lelaki berusia 40 tahun yang bekerja sebagai pengawal keselamatan itu dipercayai mengambil kesempatan menonton ketika ibu remaja itu tiada di rumah.

Sepasukan anggota dari Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Kuantan yang menerima aduan remaja terbabit mengepung rumah pengawal keselamatan itu sebelum menjalankan pemeriksaan.

Perh kalaulah aku ada anak macam ni, memang aku belasah "kaw kaw". Macam hanjing punya perangai. Memang biadap punya anak. Suka hati bapak dialah nak tengok citer apa. Kalau tak suka, kau boleh keluarlah dari rumah.

Mintak mintaklah anak aku nanti tak berperangai poyo macam ni.

MyEm0.com

5 comments:

Chempaka said...

Hahaha... Lawak2.... Nape yg angin sgt... Mungkin ada sebab anak dia buat mcm tu... Kita mana la tau...

nurain said...

uiks..apsal lak cibai..bagus sangat ke nengok vcd lucah?

err..heran aku ngan ko..

msalah skang dr vcd lucah tu la start jadinye macm2..

aku x setuju entry ko nih!

*aku mau emo gak!*

Zamz said...

haha mana lagi malu kantoi dgn anak ke kantoi dgn polis hihi

alan said...

well tq sebab beri pandangan masing2. ini hak individu tetang citer panas.

sebab apa aku bengang dgn anak dia..adelah hehehe

z a n a =]] said...

ntah la.
x tau nak kata pe.
anak die slh.
bpk die pun slh.=]]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...