Followers

Friday, April 03, 2009

Jom Race Naik Genting Highland

MyEm0.com

Posting Takde Idea

Bagi budak kaki kereta, video ni popular dulu. Race naik Genting Highland. Kereta putih depan kereta Honda Ek manakala yang mengejar aka merakam tidak diketahui. Enjin kereta berdua ni memang power beb. Memang kereta aku takley kejar punya hehehe.



Tapi dulu memang aku dengan kawan aku selalu race naik Genting ni. Bukan guna kereta aku tapi kereta dialah hehehe. Wira masuk Mivec. Last hari tu dia cakap top speed dia 200 lebih. Sekarang tak tahulah berapa yang dapat.

Jalan naik Genting memang best berlumba. Ataupun jalan Highway Bentong KL. Memang selalu budak berlumba. Aku tak tahulah guna duit atau tidak, tapi kebanyakannya hanya saja suka suka. Saja nak test kereta dengan skill. Macam aku, aku berlumba ikut suka je. Tengok kereta speed macam best, aku terus kejar.

Sekali dulu, aku bawak kereta waja 1.6 anak buah aku naik Genting Highland, boleh semput kereta tu. Aku tak tahu kenapa. Kereta aku Iswara 1.3 rileks je naik Genting Highland. Tapi tak lah seperti didalam video ni aku bawak.

Anyway memang seronok berlumba. Korang trylah berlumba. Boleh hilang tention. Tapi kalau berlumba pastu langgar divider, aku tak jamin yek.

Sebelum berlumba, pastikan kereta korang betul betul dalam kondisi baik. Brek cukup makan, tayar tak botak. Pakai seatbell. Kalau korang selalu guna jalan tu, memang jalan sendiri takde hal korang boleh menang.

Ok chow..

MyEm0.com

5 comments:

cikNiarun said...

huarggghhH!!

bes gile!

aritu mase naik genting aku ngan mbe aku rce ngan stu kelisa..bese la laki ngan pompuan nak tunjuk handal..
tapi kami kalah kerana tayar buang masa kat selekoh..gile kalo silap sket bwah bas dah ktorang~

Alan said...

hebat korang yek hehe.lain kali landing atas bas lak hehehe..

tapi korang naik keta apa?

cikNiarun said...

ia hanya wire se~

Azira Y said...

alaa tjk meter a lg best
eh today ade game gor fun kt segamat
pg x?

Azira Y said...

*for

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...