Followers

Wednesday, April 01, 2009

Templet Baru

MyEm0.com

Aku baru guna templet baru. Tapi ntahlah aku sendiri rasa kurang berkenan tapi apa boleh buat. Aku tak nampak mana mana templet yang mampu merangsangkan nafsu aku. semacam je ayat*

Anyway aku kenalah cuba sesuaikan diri dengan templet ini sebelum jumpa mana mana templet yang lain. Aku tengok orang lain pakai templet ni cantik je. Kenapa blog aku jadi berterabur yek huhuhu.

Aku rasa templet ni siap dengan kempiskan entry tapi aku tak tahu guna camner.

MyEm0.com

5 comments:

iEn said...

blog ko okey jer.. apa yg xbetol.. ke ang yg dah xbetul dah?? whauahuahau!!! larik!!

alan said...

tak gothic ler templet ni..naik silau mata tgk..putih jerk

nurain said...

alan..layout ni ok..p x mencirikan emo la~..

kamu kan goth!

alan said...

tau xper

z a n a =]] said...

suci.
murni.
putih itu bersih.=]]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...