Followers

Friday, March 07, 2008

Selamat Mengundi

Esok adalah penentu masa depan negara. Hari esoklah rakyat malaysia akan membuang undi dan memilih siapa yang mereka sokong sama ada BN ataupun BA.

Semua calon mesti dok berdebar menanti hari esok. Sama ada mereka akan terpilih ataupun tersingkir. Rakyat malaysia sememangnya matang dan bijak memilih siapa yang benar dan siapa yang salah.

Sememangnya sejak bahang pilihanraya ini terasa, sudah banyak website / blog tumbuh bagaikan cendawan. Semuanya memperkatakan tentang isu politikk termasuklah blog aku ni. *sikit2 je*

Aku juga banyak terima cemuhan, kutukan hanya kerana aku penyokong BN. Lantak koranglah nak cakap apa. Aku peduli apa kat korang. Bukan aku kenal korangpun dan korang juga tak kenal aku. Walau apapun kritikan yang korang lemparkan aku.



AKU TETAP SETIA MENYOKONG BN


Kepada semua rakyat malaysia, tunaikanlah tanggungjawap anda. Selamat Mengundi.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...