Followers

Thursday, August 17, 2006

KENANGAN MALAM ITU





Pagi semalam aku telah mencatat satu "sejarah" dalam hidup aku. Aku telah bangun "awal pagi". Dah lama sebenarnya aku tak buat sebegitu. Aku sendiri tak tahu kenapa aku tetiba bersemangat pagi semalam. Sedangkan kelas hanya macam biasa jer.

Malam tadi aku telah pergi ke pasar malam. Macam biasa aku beli burger, ayam goreng dan benda-benda yang biasa dibeli selayaknya dipasar malam. Time aku nak balik adalah aku terjumpa, tersua, terserempak dan bermacam "ter" lagi dengan seorang awek ni. Dan aku rasa aku telah jatuh cinta lagi.


Tapi macam biasa, cinta di pasar malam ni cepat pudar. Maklumlah dalam seumur hidup mungkin hanya sekali kita akan terjumpa dengannya di tempat-tempat sebegitu kecualilah dia seorang penjual makanan kat pasar malam tuh.Kalaulah aku terjumpa dengannya lagi, aku sekadar memandangnya dari jauh sajalah. Sebabnya?? Biarlah "RAHSIA"

Hari sabtu hari tu aku mulakan jelajah town dengan camera baruku. Adalah aku ambil sedikit gambar masa kat town. Tempat yang aku pergipun hanyalah sekitar A Famosa. Ermm aku rasa hari ahad ni aku akan ke Terengganu sebab nak hantar kawan aku tunang kat sana. Kalau aku tak pergi rasa tak sedap hatilah. Lagipun kawan baik aku dari kecik lagi. Anyway semoga berbahagia...Jangan jadi macam aku sudahlah....

Sekarang nie aku dah tak tahu nak mengarut apa lagi kat sini. Assigment aku sekarangpun dah banyak sekarang. Aku cuma boleh online kat LAB jer.

Dan untuk pengetahuan korang, aku sekarang bukan lagi taip dan kemudian publish macam dulu tapi aku kena siapkan terlebih dahulu pada sebelah malam di rumah dan aku cuma postkan bila aku bukak komputer kat LAB time kelas. AKu tak punya banyak waktu nak surf internet time kelas macam dulu lagi huhuuhu..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...