Followers

Saturday, August 12, 2006

Huuhuuu


Baru-baru nie aku ada beli sebuah kamera digital. Canon Power Shot A400. Gambar leh tahanlah. Dengan 4 megapixel. Selepas nie insyaallah blog ni akan dimeriahkan dengan gambar.

Presentation aku tentang projek website tu memang teruk. Website yang aku buat memang
hampeh. Teruk aku kena drop ngan Kumi. Warna yang aku buat tak menarik, font aku tak sesuai ngan bermacam-macam lagi ler. Tapi aku tak terasa sangat sebab aku dah cuba sebaik yang leh. Tapi aku rasa kalau ade lebih banyak gambar buah betik maybe aku leh buat dengan lebih baik kot.

Hari ni aku ingat nak keluar town jap. Dah lama tak lepak kat bukit A Famosa. Nak ambik picture sebanyak yang leh. Hari ni aku mencipta sejarah. Dah lama aku tak bangun pagi dan tetiba hari nie aku dengan rela hati bangun pagi.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...