Followers

Friday, February 25, 2005

Birthday Ku Yang Ke21

Hari selasa baru-baru nie merupakan birthday aku. Tapi aku tak sempat nak online. Erm tak sangka yee aku dah 21 tahun. Dah tua rupanya aku nie. Cam setiap tahun aku tak pernah dapat hadiah. Cuma tahun nie je aku dapat hadiah dari awek..Cayang Aina...Huarr bosannya hari nie..Tak tahu nak buat apa. Ohh yaa aku ada juga dapat hadiah agak bermakna sekali yang pernah aku terima iaitu seramai lebih 40 orang sent greeting kat aku..Budak-budak Myrakan memang bestler..Tak pernah aku terima sampai banyak skali greeting..Korang memang cool..Aku sayang korang semua kekekekeke...Maybe nanti aku akan online selalu cam biasa setelah telefon aku dibayar semula tapi tak tentu lagi..Tengoklah camana nanti...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...