Followers

Wednesday, January 05, 2005

Malaysia oh Malaysia

Ermm dah berapa hari aku tak update jurnal aku nie. Akupun dah lama tak masuk Myrakan. Semalam aku masuk myrakan dan masa tulah aku baru perasan yang profail aku kat Myrakan tu tetiba blank. puas pulak aku nak repair profail malam tadi. Tentang isu semasa ermm pasukan bol sepak malaysia memang memalukan. Ada ke main kat tempat sendiri boleh kena 4-1. Memang memalukan. Kalau aku baik aku bunuh diri jee memang memalukan. Lepas nie aku tak pelik kalau semua orang tak menyokong pasukan sendiri hua hahahahaha. Sekarang nie aku bermalas-malas kat rumah. Hari ahad lepas aku pergi Kuantan ngan member aku. Member aku pergi jumpa awek dia kat sana. Ermm tu kali kedua aku pergi Kuantan...Cam best juga tempat dia. Paling best aku rasa ialah banyak giler awek kat sana kekekeke. Aku sekarang memang dah jarang nak online. Bukan apa cuma tak tau nak buat apa. Tadi ada orang repair paip air kat rumah aku..Itu jelah peristiwa yang terjadi buat masa sekarang kekeke..Chow dulu beb..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...