Followers

Friday, April 28, 2017

Setelah Sekian Lama, Mungkinkah Aku Kembali...

Sudah terlalu lama aku tak mengemaskini blog ni. Kali terakhir aku kemaskini, adalah pada januari 2016.

Aku lihat ramai blogger yang aku ikuti dahulu sudah tidak lagi aktif. Mungkin sudah meninggal dunia pun ada.

Aku rasa macam nak kembali menulis seperti dahulu tetapi bergantunglah kepada mood. Gaya penulisan aku dah kaku, blogger ini pun aku kena belajar semula. Dah banyak ciri ciri baru yang aku tak faham.

Blog ini juga perlu dikemaskini templat dan header. Banyak link yang perlu dibuang. Kandungan yang lepas pun kena semak semula. Ada video, gambar dan link yang sudah hilang. Banyak kenangan lama yang bila aku baca dalam ni, terasa macam ianya baru sahaja berlalu.

Harap semuanya dipermudahkan...


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...