Followers

Monday, November 19, 2012

Ubat Kuat Gagah Perkasa

Orang lelaki terutamanya orang melayu memang tak boleh dipisahkan daripada ubat kuat. Dengan lambakan ubat kuat yang bersepah dijual dikaki lima, ramai orang tua tua yang dah nak habis bateri membeli ubat sebegini. Malangnya kebanyakkannya ubat yang dijual hanyalah mengandungi racun yang boleh mengancam nyawa pengguna.

Ini adalah antara ubat kuat yang aku jumpa dijual didalam internet. Macam macam nama ada. Pelik sungguh aku dengan orang melayu ni. Suka sangat dengan benda kurafat macam ni.

Africa Black ant adalah obat kuat yang mantap dan terbuat dari bahan-bahan herbat alami tanpa bahan kimia. Obat Kuat ini meningkatkan kemampuan ereksi secara maksimal sehingga memperpanjang dan memperbesar penis saat ereksi yang dapat memberikan kepuasan maksimal bagi pasangan anda. Obat Kuat ini sangat membantu bagi anda yang mengalami impotensi, lemah syahwat, dan ejakulasi dini.

Oil ini berasal dari negara arab yang berhasiat memperbesar, memperpanjang penis secara cepat dan permanen, 100% tanpa efek samping. ” ARABIAN OIL” ramuan herbal arab kuno, turun temurun yang telah ada sejak lama, untuk mengatasi keluhan para pria dan menjaga kerhamonisan pasangan suami istri.yang di kembangkan secara moderen oleh para ilmuan kesehatan negara arab.

Meningkatkan gairah sex anda….. minum 45 menit sebelum berhubungan seks

Nasihat aku, tak payahlah korang beli ubat ubat macam ni terutama yang dijual di internet dan kaki lima. Semua tu syirik je. Kesan positif mungkin ada tetapi  kesan negatif dia lebih banyak. Memang korang makan, konek korang boleh keras panjang tapi kalau dah keras sampai tak turun turun, memang mati lah jawapnya.

Baik korang hayati lagu Allahyarham P Ramle ni. Sejak dulu lagi dia dah cakap yang kebanyakkan ubat yang dijual dikaki lima kebanyakkannya hanya mendatangkan mudarat. Kalau salah sapu, bangun pagi hilang nyawa, jika salah sapu badan licin tumbuh bulu, kalau banyak makan jadi semput.

Hargailah nyawa korang. Ubat sebegini hanya mendatangkan mudarat je. Lagi memalukan kalau korang mati, orang tanya mati sebab apa, nanti orang jawap mati sebab makan ubat kuat. Perghh malu gila bhaiii.

1 comment:

Shalee Abdul (Gilfrin) said...

mcm racun semut je yg plg atas tu haha! yg no 2 tu ishhh ishhhh hehehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...