Followers

Thursday, August 09, 2012

Awas Lelaki Tunjuk Konek


SHAH ALAM: “Saya nampak lelaki itu menggoyang-goyangkan badan sambil memegang kemaluannya,” kata Siti Hawa Mustafa, 24, (bukan nama sebenar) yang kini hidup ketakutan berikutan tindakan seorang lelaki gila seks yang juga suami orang yang kerap menunjukkan kemaluannya kepada wanita di sebuah pangsapuri di Seksyen 18, di sini, sejak awal tahun ini.

Dalam kejadian jam 12 tengah malam kelmarin, Siti hendak ke tandas di bahagian balkoni belakang rumahnya di pangsapuri berkenaan sebelum ternampak lelaki berusia 30-an itu sedang menari sambil berbogel dan menunjuk kemaluannya dari rumahnya di blok bersebelahan.

“Dia menggoyang-goyangkan badan sambil memegang kemaluannya. Apabila menyedari diperhatikan, dia semakin ghairah menunjukkan kemaluannya.

“Saya yang ketakutan terus lari ke dalam rumah dan menutup lampu, namun lelaki terbabit tidak berputus asa dan menggunakan cahaya laser berwarna merah pula untuk menarik perhatian saya dan rakan serumah,” katanya, semalam.

Orang macam inipun ada hehehehe. Lawak gila orang macam ni. Elok dikerat je konek dia pastu sumbat dalam mulut dia hahahaha.

1 comment:

Miss Volvo said...

bengong btl la lelaki cmni ish!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...