Followers

Sunday, April 15, 2012

Instagram For Blackberry


Mula mula aku tertengok pasal Instagram ni kat satu blog. Aku pikir apa kebendalah Instgram ni. Rupa rupanya ianya adalah satu aplikasi mengedit gambau dan juga disharing kepada orang lain. Kira macam facebook jugalah cuma ianya hanya kepada perkongsian gambau.

Pada mulanya ianya hanya untuk pengguna Iphone. Tapi sekarang disebabkan aplikasi Android digunakan secara meluas dan dilihat sebagai pesaing terdekat untuk Iphone, kini pengguna Android juga berpeluang menggunakan Instgram.

Tapi macam biasalah pengguna Blackberry ni selalu dianaktirikan ooleh kebanyakkan syarikat aplikasi dunia. Akupun tak tahulah kenapa Blackberry ni payah sangat nak dapat software yang cool.Aku harap selepas ni pintu Instagram juga dibuka kepada pengguna Blackberry. Jangan ingat telefon Blackberry yang masih guna keypad tu tak mahal. Jadi sila beri perhatian kepada pengguna Blackberry juga yek.

Sebenarnya untuk pengguna Blackberry, terdapat satu aplikasi yang lebih kurang sama macam Instagram iaitu InstaPhoto. Tapi macam biasalah aku tetap juga nak guna aplikasi yang tengah popular sekarang hehehehe.

3 comments:

asrul rae said...

Apa kaitan dengan FB eh?

aku benci sangat alau orang edit ambar FB dia, edit situ sini. Biar je ah dalam komposisi warna asal. huhuh.

alan said...

asrul: itulah namanya seni..akupun suka edit so ko benci aku erkkk

Afzainizam said...

eeemmmm ko kalau jumpa asrul ni mesti ada jerr...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Story terbaru blog kami...
sport rim rs watanabe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...