Followers

Tuesday, February 07, 2012

Rindu Sekolah Lamaku


Ahad lepas aku hantar Elisya pergi kedai carwash. Tengah lepak tunggu kereta siap, aku terpandang ke sekolah lama aku yang berhadapan dengan kedai carwash. Tanpa sedar, sudah 11 tahun aku tinggalkan sekolah tu. Rasanya baru je aku tamatkan alam persekolahan.


Dahulu di jalan inilah setiap hari aku melintas. Gelak gelak dengan rakan rakan. Benci sayang dengan cikgu. Banyak kenangan aku dulu. Rindu gila dengan zaman sekolah aku dulu (^__^)

5 comments:

ayunda maajis said...

smk menari

afzainizam said...

uihhh nakal gak ko yerrr dulu-dulu.... yuppp aku pun banyak kali ponteng sekolah ... bila lalu depan sekolah lama aku mesti teringat masa lampau...pagi-pagi kat depan pagar ada guru disiplin... tengok pelajar datang lambat

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Story terbaru blog kami...
Luka rawatan pada haiwan

shaFazie said...

smart skola demi kasih elisya nie hehe..

tgk tang jauh dh mcm kt kolej kym kan coz ade bukit

Afzainizam said...

bila ingat balik sekolah lama... teringat cekgu2 lama ada yang aku anggap macam keluarga angkat... sampai sekarang berhubung lagi... aku kenang jasa mu sekolah dan bekass guru-guru ku di sana

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Story terbaru blog kami...
diy wheel bearing kereta

asrul rae said...

oooo.. bentong kat ketari rupanya rumah ko.. aku gi KL lalu jalan ni la, singgah bandar bentong dulu.

kat ketari ade satu kedai orang kelantan/. Jadi driver bas dari kelantan selalu singgah dekat kedai dia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...