Followers

Saturday, February 18, 2012

Panda Dan Avril Lavigne


Hari tu ada seekor panda ajak aku pergi konsert Avril. Lepas tu dia boleh buat senyap je. Last last malam ni konsert Avril. Tiket satu hapa aku tak beli lagi. Eeeee aku rasa nak karate je tengkok panda tu. Sakit betul hati aku dengan panda tu. Lepas ni memang malas dah aku nak janji hapa dengan dia. Buat sakit hati je.

4 comments:

ShazwynaSaidin said...

Haha sabar-2. Alan, tolong comment about new look for my blog. Thankyou eh :)

Alan said...

tq for coming

Afzainizam said...

Sapa si panda tu... mehhh aku tambah karate kat tengkok dia lagiii

Story terbaru blog kami...
masalah kereta lembab tak ada pickup

Alan said...

afzainizam: alaa ko kenal gak panda tu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...